fbpx
 Ontvang altijd vers op de dag naar keuze  |   Veilig betalen  |   Gratis bezorging vanaf € 65,-
Kwaliteitsgarantie
Shoppen is punten pakken
*100 punten is €1,-

100 punten per
€50,- bestelwaarde

100 punten bij
aanmaken account

150 punten bij
retour EPS doos

200 punten per
opgestuurd recept

500 punten op
jouw verjaardag

Vlees is een natuurproduct. Wij doen er alles aan om u de beste kwaliteitsproducten te leveren.
Bij elke bestelling garanderen wij de versheid van onze producten.

Onze garanties

Wij selecteren de beste producten voor u. Wij doen geen concessies aan de kwaliteit, betrouwbaarheid of smaak van onze producten.
Al ons vlees komt van gerenommeerde boerderijen en slachterijen in Nederland, Ierland en Argentinië.
Al onze vers vleesproducten worden gecodeerd en getraceerd voor kwaliteitsbewaking.
Alle producten worden met de hand gesneden volgens de hoogste standaarden. Ambachtelijk bereid.
Bestellingen worden bereid op de dag dat het verzonden wordt. Dit betekent dat bij bezorging van uw bestelling, het vlees 1 dag eerder is bereid.
Wij vinden dat vlees altijd goed moet zijn. Voldoet een artikel niet aan uw wens of smaakverwachting, laat het ons dan weten.
Ieder product is voorzien van een etiket met daarop de inhoud en de houdbaarheidsdatum. Door ons voorraadbeleid zorgen wij er voor dat uw bestelling nog lang houdbaar is en u geen bestelling ontvangt met artikelen die het einde van de houdbaarheidsdatum naderen. Wij adviseren het vlees direct (na ontvangst) in de koeling te leggen. Onze verse producten kunt u ook gemakkelijk invriezen.

Klachten over een artikel of onze dienstverlening
Heeft u een vraag of klacht over één van onze producten of onze dienstverlening, neem dan direct contact met ons op via e-mail of telefoon. Wanneer u een e-mail aan ons stuurt ontvang u geen ontvangstbevestiging, U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een antwoord op uw vraag of klacht.

Bij een klacht over een product kijken wij in samenspraak met u naar de mogelijkheid om het product opnieuw te leveren of dat u het geld terugkrijgt. Bij een geld terug afspraak wordt binnen 7 werkdagen het bedrag van het des betreffende product naar uw bankrekening gestort.

Mocht u niet tevreden zijn over de behandeling van uw klacht/geschil dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Daarnaast kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). “De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.”

 

Winkelwagen
Winkelwagen is leeg.